hero

Πολιτική Ποιότητας

Πολιτικη Ποιοτητας

Η Ιατρική Φροντίδα Ζακύνθου (ZanteMedicalCare) ιδρύθηκε το 2012, και ο στόχος των ιδρυτών της ήταν η συμβολή στην αναβάθμιση του επιπέδου παροχής υπηρεσιών υγείας στο νησί της Ζακύνθου, με την διάθεση στην κοινωνία σύγχρονων εγκαταστάσεων/ μονάδων υγείας εφάμιλλων αυτών της ηπειρωτικής Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ο σχεδιασμός ανάπτυξης της εταιρίας πηγάζει κυρίως από το όραμα των ιδρυτών και εστιάζει στο ήθος, τον σεβασμό στον άνθρωπο και την προσφορά, όχι μόνο υπηρεσιών υγείας, στην κοινωνία. Επίσης, στη παροχή της καλύτερης διαθέσιμης περίθαλψης στον ασθενή, στον κατάλληλο χρόνο και με τον σωστό τρόπο εξασφαλίζοντας το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Αποστολή της εταιρίας αποτελεί η εξασφάλιση εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας σε όλες τις εγκαταστάσεις της, καθώς και η επένδυση στην διασφάλιση ποιοτικής και ασφαλούς φροντίδας υγείας με απόλυτο σεβασμό στον άνθρωπο, χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία και ιατρικές μεθόδους.

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο υγειονομικό περιβάλλον, η εταιρία έχει ως προτεραιότητα της την φροντίδα των ασθενών, ιατρική και νοσηλευτική, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η εμπιστοσύνη αυτών.

Στο παραπάνω συμβάλουν και οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρίας οι οποίοι είναι:

  • Σχεδιασμός διαδικασιών και δράσεων με τέτοιον τρόπο που να ανταποκρίνονται διαρκώς στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των ασθενών
  • Η έγκαιρη διάγνωση και αποτελεσματική θεραπεία του εκάστοτε ασθενή
  • Η διαρκής εύκολη προσβασιμότητα του ασθενή στις παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες
  • Η διαρκής προσφορά νέων παρεχόμενων υπηρεσιών και η βελτίωση αυτών
  • Η αναζήτηση επιστημονικού προσωπικού που εκφράζει τις αρχές της εταιρίας (ήθος, επαγγελματισμός και υπευθυνότητα)
  • Η διαρκής επένδυση σε σύγχρονο ιατρικό και τεχνολογικό εξοπλισμό, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες τόσο στο διαγνωστικό όσο και στο θεραπευτικό τομέα
  • Η συμβολή στις ανάγκες της κοινωνίας της Ζακύνθου

Η βελτίωση και η διατήρηση της ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρίας σε υψηλό επίπεδο, είχε πιστοποιηθεί από την TEMOS International (διεθνής φορέας πιστοποιήσεων) κατά τη περίοδο Μαίος 2014 – Αύγουστος 2018. Το σύστημα διαχείρισης ποιότητας της εταιρίας στηρίζεται στην ανάπτυξη του Διεθνούς Συστήματος ISO 9001 και στοχεύει:

  • Στη διαχείριση που βασίζεται στην ανάλυση και καταγραφή των διαδικασιών που γίνονται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας
  • Στη συμμόρφωση με το νομοθετικό καθεστώς και τις διατάξεις του Εθνικού Συστήματος Υγείας της Ελλάδας.

Στις παραπάνω διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, ενσωματώνονται:

  • Η ασφάλεια στη διαχείριση και τη ροή των πληροφοριών
  • Διεθνή Ιατρικά και Νοσηλευτικά Πρωτόκολλα
  • Η διαχείριση ιατρικών αποβλήτων
  • Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

24 ΩΡΕΣ

Ιατροί εξειδικευμένοι στον τομέα
της επείγουσας ιατρικής σε 24ωρη βάση

24ωρο τηλέφωνο επικοινωνίας : 6984 26 31 72